marți, 22 septembrie 2009

REGULAMNET DE ORDINE INTERIOARA PENTRU ELEVI

Regula care mi se pare cea mai stupida este regula a doua in care jumatate din ea este adevarata privind la comportarea civilizata si o tinuta decenta in scoala iar partea cea mai stupida cand ni se spune si in afara scolii sa ne imbracam tot decent.Nu mi se pare corect deoarece de aceea este democratie fiecare dintre noi dupa ce iesim din scoala are dreptul de a se imbraca cum vrea si cum i se pare lui mai de cuviinta pentru ca nu toti avem aceleasi gusturi si nimeni nu o sa fie la fel.Si ar mai fi inca o regula fara rost cea a cincea in care ne spune la fel ca si in a doua pe langa ca se repeta aproximativ in proportie de 60% cu a doua regula iar ne aduce aminte de imbracarea decenta in afara scolii care mi se pare o aberatie.Atat am avut de comentat referitor la acest regulament de ordine interioara al scolii mele in rest mi se pare foarte bun si deasemenea foarte corect

Niciun comentariu: