marți, 22 septembrie 2009

O zi blestemata de strand

Asteptand cu nerabdare vacanta ce a venit eu imreuna cu cativa prieteni ne-am gandit sa mergem la strand.Afara era arsita o caldura de nedescris doar bauturile reci care iti racorea gatul erau cel mai de folos.Drumul spre strand a fost ingrozitor caldura mare traficul oamenilor care se grabeau si ei deasemenea sa se racoreasca in apa din strand.Am ajuns la strand ne punem prosoapele si fiecare pe rand mergem sa ne schimbam,urmeaza randul meu cand sa ma duc sa ma schimb ma uit in ghiozdan vad cu stupoare ca nu aveam slip in acel moment cred ca am injurat nitzel si toata ziua am stat pe patura.Prietenii mei au ras de mine toata ziua cum am fost asa uituc sa imi uit slipul.Asta a fost una din intamplarile mele haioase din aceasta vacanta

Un comentariu:

koma spunea...

lipsesc unele litere, acorduri intre subiect si predicat, spatii dupa semnele de punctuatie.

in rest mesajul e clar: grabeste`te incet!