luni, 6 decembrie 2010

Ce este un motto?

Cred ca marea majoritate dintre noi avem unul sau mai multe citate preferate. De regula alegem citate care ne inspira sau motiveaza sau pur si simplu in care se reflecta credite sau valori personale. La un moment dat in viata am simtit nevoia ca un citat sa reprezinte mai mult decat doar o sursa de inspiratie. Sa devina ca un motto personal care sa ma responsabilizeze fata de ceea ce este deja important pentru mine si sa trec la actiune. Sa nu mai aman gasindu-mi scuze pentru ca nu devin cine imi propuneam si simteam ca e bine sa devin. Cel mai probabil nu sunt singurul caruia ii este mult mai usor sa constientizeze ceva decat sa si puna in actiune. Asa ca, am decis sa imi dau seama ce este important pentru mine in viata si sa imi aleg un citat pe care sa il transform in motto personal. Cand spun important, ma refer la constientizarea unui lucru din viata mea care imi influenteaza toate planurile vietii. Asa ca, atunci cand mi-am stabilit primul motto (asa cum povestesc aici) am plecat de la ideea de echilibru intre toate planurile vietii si am avut ca motto personal: Imagineaza-ti viata ca pe un joc in care jonglezi cu cinci mingiute in aer. Le numesti: familie, prieteni, munca, credinte si sanatate. Diferenta majora intre un simplu citat si un motto personal este ca motto-ul personal ma ajuta ca zi de zi sa imi aduc aminte ce este important pentru mine si sa fac actiuni pentru a ajunge sau ramane acolo. Un citat defineste ceva punctual, asa cum este cazul: Nu merge inaintea mea, s-ar putea sa nu te urmez / Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu conduc / Mergi langa mine si fii prietenul meu. — Albert Camus – pentru mine era si este definitia leadership-ului. Da, un motto e mult mai mult: e un indemn la actiune. E atat dovada recunoasterii (constientizarii) clare a locului meu in viata, dar si stabilirea stachetei pentru a merge mai departe. Daca un citat normal se aplica intr-un plan al vietii, un motto se aplica in orice plan al vietii. Sursa

Un comentariu:

Masaj erotic Timisoara spunea...

Imagineaza-ti viata ca pe un joc in care jonglezi cu cinci mingiute in aer.