miercuri, 10 februarie 2010

eMAG(nific) promotie de nerefuzat

Azi in data de 11.02.2010 am aflat uimit de la bunul meu profesor de istorie care ne instiiteaza mereu cand apare ceva nou si interesant.Asa am aflat si despre noua "nebunie" a celor de la eMAG adica ExtraGarantie de Retur.Sa va explic in cateva cuvinte ca sa intelegeti cum sta treaba cu acest tip de retur.ExtraGarabtia de Retur este valabila atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice cu simpla conditie sa cumpere un produs de la eMAG, pentru a putea beneficea de returul produsului(daca nu sunteti multumit de acest produs) in 30 de zile trebuie sa completati formularul de pe site-ul eMAG.Mai multe detalii o sa aflati pe site-ul lor, dar eu v-am informat sa stiti in mare despre ce este vorba. Sa va dau inca o veste buna pe langa ExtraGarantia de Retur eMAG lanseaza o promotie pentru cel ce duce vestea buna in legatura cu acest retur,adica aveti sansa de a castiga un laptop Sony Vaio!!!!.....si ce simplu si sincer sa va spun cui nu i-ar trebui un laptop gratis si de foarte buna calitate, rar se mai intampla asa ceva.Pe langa acest premiu se mai da si 10 Vouchere Cadou in valoare de 500 ron.Mai mult nu se poate cere deci mi se pare o promotie de nerefuzat sincer sa va zic plus ca mai aveti un beneficiu si aflatie si de ideea celor de la eMAG de a returna produsele. Acesta promotie se va incheia in data de 24 februarie la ora 17 in Showroomul eMAG Bucuresti iar castigatorul va fi tras la sorti. Ca si o idee generala mi se pare cea mai convenabila idee pentru clienti iar cei de la eMAG cred ca vor avea de castigat dupa urma acestor returului dar evident cei mai castigati sunt clienti care au posibilitatea de a verifica acelor produs.Sincer sper sa fiu eu norocosul castigator. Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 172826

Niciun comentariu: